به گزارش پویش خبر، صادق خلیلیان به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و بررسی روند خدمت‌رسانی به بیماران، از بیمارستان رازی اهواز به عنوان سانتر کرونا بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: حدود دو سال است که با بیماری کووید ۱۹ دست […]

به گزارش پویش خبر، صادق خلیلیان به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و بررسی روند خدمت‌رسانی به بیماران، از بیمارستان رازی اهواز به عنوان سانتر کرونا بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: حدود دو سال است که با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنیم و در این مدت کادر بهداشت و درمان در کنترل بیمای بسیار قوی عمل کردند، بیماری تحت کنترل درآمده و بسیاری از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

استاندار خوزستان،  افزود: بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها به خوبی پذیرش می‌شوند و زحمات زیادی برای درمان بیماران کشیده شده است.

خلیلیان با اشاره به هدف از این بازدید گفت: این بازدید به منظور بررسی روند مراجعه بیماران به بیمارستان، نحوه خدمات رسانی به بیماران، بررسی شرایط بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین قدردانی از خدمات مدافعان سلامت انجام شده است.