مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از برگزاری بزرگترین رویداد نمايشگاهي حوزه صنعت و معدن جنوب کشور در شيراز خبر داد .

به گزارش پویش خبر،احد فتوحی افزود: در قالب این رویداد بصورت همزمان ۵ رویدادنمایشگاهی  صنعت، سنگ معدن و ماشین آلات وابسته، ماشین آلات راهسازی معدنی و عمرانی ، رنگ و رزین و صنایع وابسته و نیز  لاستیک پلاستیک و ماشین آلات وابسته برگزار می شود.

وی  تصریح کرد: این  نمایشگاه توسط خانه صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان با همکاری و مشارکت شرکت شهرک های صنعتی فارس، سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس،اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی فارس و توسط  کانون تبلیغات توسعه بعنوان مجری برگزاری نمایشگاه  از دهم تا سیم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.

فتوحی گفت :خانه صنعت و معدن و تجارت استان  و شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز  قالب کمک های یارانه‌ای از واحدهای صنعتی برای حضور در این نمایشگاه حمایت می کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس با اشاره به اهمیت حضور واحد های صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی  گفت:افزایش سطح فروش لحظه ای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سطح سفارشات خرید مشتریان، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی، جلب مشتریان جدید  و بالقوه، معرفی کالاها  و خدمات جدید از مهمترین مزیت های  حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاهها است و شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز با هدف تقویت و حمایت از واحد های صنعتی برای حضور در این عرصه ها حمایت های لازم را در قالب یارانه حضور در نمایشگاه ها انجام می دهد.

فتوحی حمایت از ۲۶۵ وحد صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از اقدمات شاخص شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال گذشته اعلام کردو گفت:این روند امسال نیز رو به رشد خواهد بود.

وی از فعالان صنعتی استان خواست جهت حضور در این نمایشگاه که در آستانه ۴۰سالگرد پیروزیشکوهمند انقلاب اسلامی برگزارخواهد شد حضور موثر داشته باشند و ظرفیت ها و توانمندی ها و پیشرفت های صنعت استان را در معرض دید عموم و فعالان و متخصصان و صاحبنظران این بخش قراردهند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس