در این مطلب آمار روزانه کرونا در کشور را به نقل از منابع رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر خواهیم کرد.

(برای مشاهده جدول با کیفیت و وضوح بیشتر بر روی آن کلیک کنید)

جزییات آمار روزانه کرونا به تفکیک روز در متن این مقاله آمده است. با ما همراه باشید تا وضعیت کاهش و یا افزایش این بیماری را مشاهده کنید.

باتوجه به شرایط فعلی از مردم عزیز تقاضا می شود اطلاعیه های کرونا را روزانه مورد مطالعه قرار بدهند تا از خبرهای جدید مطلع گردند.

مجموع جانباختگان کشور به دلیل بیماری کرونا به ۷ هزار و ۶۷۷ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا ۹ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر امروز  جمعه در ارتباط تصویری، تازه‌ترین آمار مبتلایان کروناو مجموع جانباختگان در کشور را اعلام کرد: ۲۸۱۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص شرایط بیماران جدید شناسایی شده گفت: از بین مبتلایان جدید، ۵۴۷ مورد بستری و دو هزار و ۲۷۲ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور با توجه به افزایش بیماران مبتلا در خصوص مجمع بیماران افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر رسید.

وی درباره مجموع جانباختگان کشور بر اثر این بیماری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان به ۷ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درمورد تعداد بهبود یافتگان از این بیماری تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۴ هزار و ۹۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی با توجه به آمار روزانه و گزارش های مربوط به بیماران افزود: ۲۵۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۸۹۶ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر، آمار جدید بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۸ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز درباره آمار جدید بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز هشتم خرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۹ مورد بستری و ۱۸۳۹ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور دررابطه با مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور ادامه داد: بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۶۲۷ نفر رسید.

جهانپور با توجه با افزایش بیماران در خصوص بهبودیافتگان اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۲ هزار و ۹۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

به گفته جهانپور،  ۲۵۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۸۷۶ هزار و ۴۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۴۱هزار ۵۹۱ بیمار،آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۷ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز هفتم خرداد بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی دو هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید.

وی در خصوص شرایط مبتلایان شناسایی شده جدید عنوان کرد: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۲ مورد بستری و هزار و ۶۶۸ (۸۰درصد) نفر از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جانباختند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۷ هزار و ۵۶۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۱۱ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. ۲۵۵۱ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

وی گفت: از مجموع بیش از دو میلیون مورد مشکوک، تا کنون ۸۵۶ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

شناسایی ۱۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا( ادامه روند صعودی ابتلا)(جزییات آمار روزانه کرونا ۶ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر ، امروز کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به ادامه روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در کشور آمار جدید را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گفته جهانپور ، تا کنون ۸۳۷ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص آمار کنونی مبتلایان به ویورس کرونا در کشور بیان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان کشور شرایط بیماران شناسایی شده جدید را اینگونه عنوان کرد: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور با ابراز تاسف از مرگ هموطنان بر اثر بیماری کرونا آمار جانباختگان کشور تا امروز را اعلام کرد:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز خشنودی از بهبودی هموطنان درباره تعداد بهبودیافتگان کل کشور افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور در خصوص بیماران با شرایط وخیم بیماری گفت: ۲۵۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

۱۳۷ هزار و ۷۲۴ نفر مبتلای قطعی، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۵ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، امروز کیانوش جهانپور در خصوص آمار کنونی مبتلایان به کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت با شناسایی این تعداد بیمار جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۷ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

وی در خصوص شرایط بیماران شناسایی شده جدید افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۳۸ مورد بستری و یک هزار و ۶۸۵ مورد معادل ۸۳ درصد از موارد جدید از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور با ابراز خوشنودی از کاهش جانباختگان  ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی با توجه به فوتی ها در بیست و چهار ساعت گذشته گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره بیماران بهبود یافته در کشور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۷ هزار و ۷۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با توجه به آمار کنونی مبتلایان به کرونا در کشور درباره بیماران در وضعیت وخیم نیز گفت: ۲۵۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهدشت تا کنون ۸۱۸ هزار و ۹۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است اما شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی موارد بستری نسبت به روزهای گذشته هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۹ استان موارد فوتی صفر و در ۵ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

۲۱۸۰ نفر به تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور اضافه شد(جزییات آمار روزانه کرونا ۴ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر امروز کیانوش جهانپور، درباره افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به افزایش آمار مبتلایان افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسید

وی در خصوص شرایط بیماران جدید شناسایی شده ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۳۶۴ مورد بستری و هزار و ۸۱۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: روند بیماریابی در کشور تقویت شده و موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان، امروز ۸۳ درصد از بیماران جدید را تشکیل می دهند. البته چندین هفته است که موارد جدید سرپایی بیش از ۸۰ درصد موارد جدید را شامل می شوند.

وی در ادامه در خصوص جانباختگان کشور گفت:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۴۱۷ نفر رسید.

جهانپور درمورد بیماران بهبود یافته نیز اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و متاسفانه ۲۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت،‌ادامه داد: تا کنون ۸۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

۱۳۳ هزار ۵۲۱ نفر، آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۳  خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز سوم خرداد بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی هزار و ۸۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور ادامه داد: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر رسید.

وی در خصوص بیماران جدید شناسایی شده افزود: که از بین مبتلایان جدید، ۳۸۶ مورد بستری جدید که ۲۰ درصد و هزار و ۴۸۳ که ۸۰ درصد از بیماران سرپایی و افرادی که از رهگیری تماس نزدیک با مبتلایان شناسایی شدند، هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آمارجانباختگان این بیماری ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

جهانپور در خصوص مجموع جانباختگان تا امروز گفت:  از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۷ هزار و ۳۵۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

وی درمورد تعداد بهبودیافتگان نیز بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۰۴ هزار و ۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: ۲۶۳۳ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

به گفته کیانوش جهانپور ، تاکنون ۷۸۱ هزار و ۲۸۶ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در آزمایشگاه های کشور انجام شده است.

۵۱ فوتی جدید به آمار جانباختگان کشور بر اثر کووید۱۹ اضافه شد(جزییات آمار روزانه کرونا ۲ خرداد ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در تماس تصویری آمار جانباختگان ، بهبودیافتگان ومبتلایان  بر اثر بیماری ویروس کرونا در کشور را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

 جهانپور درباره وضعیت مبتلایان شناسایی شده جدید افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۳ مورد بستری و یک هزار و ۸۹۸ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به شناسایی این تعداد از بیماران، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

وی در خصوص مجموع جانباختگان و تعدا فوتی های جدید در کشور بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع آمار جانباختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره تعداد بهبود یافتگان از این بیماری از آغاز شیوع کرونا تا کنون در کشور  گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه درباره بیمارانی که در وضعیت وخیم این بیماری در بیمارستان ها کشور تحت مراقبت هستند گفت: ۲۶۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته کیانوش جهانپور ، تا کنون ۷۶۳ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت قرمز برخی استان ها گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

شناسایی ۲۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور(روند صعودی شیوع کرونا)(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر امروز سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به روند صعودی شیوع کرونا در کشور آمار جدید مبتلایان را اعلام کرد و گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی۲۱۰۲  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.تا کنون ۶۵۸ هزار و ۶۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کیانوش جهانپور در خصوص مجمع مبتلایان با توجه به شناسایی این افراد جدید بیان کرد: به این ترتیب  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۶ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

وی درباره تعداد جانباختگان کشور بر اثر این بیماری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.

جهانپور درمورد تعدا بهبودیافتگان کشور تا امروز اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۹۱ هزار و ۸۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و البته ۲۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

شمار جدید بیماران مبتلا به کرونا در کشور ۱۱۴۵۳۳ نفر(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت امروز شمار جدید بیماران مبتلا به کرونا در کشور را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور در خصوص مجموع بیماران مبتلا در کشور  گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۴ هزار و ۵۳۳ نفر رسید.

وی با بیان تاسف از فوت هموطنان عنوان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد تعداد بهبود یافتگان تا امروز افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۰ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ۲۷۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته جهانپور، تا کنون ۶۴۳ هزار و ۷۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۹۵۸ بیمار جدید به مبتلایان به کرونا در کشور اضافه شد(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، امروز کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور عنوان کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲۷۲۵ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد موارد فوتی در کشور همچنان دو رقمی است در خصوص آمار جانباختگان کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۸۳ نفر رسید.

جهانپور همچنین درباره تعداد بهبودیافتگان از این بیماری در کشور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۸۹۴۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص بیمارانی که به دلیل شرایط وخیم آنها تحت مرافبت هستن نیز اضافه کرد: ۲۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد:۴۹۰ مورد از موارد مثبت از موارد بستری هستند و ۱۴۶۸ مورد از بین مبتلایان سرپایی ،که نمونه از آنها گرفته شده است و یک چهارم این موارد متعلق به استان خوزستان است، خوزستان کماکان در وضعیت قرمز و محل توجه ویژه است و دقت و جدیت بیشتری در همکاری مردم این استان با وزارت بهداشت لازم است.

وی تاکید کرد:هنوز وضعیت عادی نیست اما در اکثر استانها به جز خوزستان کاهش تدریجی موارد فوت و ابتلا را داریم. در استان خوزستان و تهران موضوع متفاوت است و خوزستان همچنان وضعیت قرمز و نگران کننده دارد.

به گفته کیانوش جهانپور ، تا کنون ۶۲۹ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ادامه دارد(۱۴۸۱ ابتلای جدید)(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر ، کیانوش جهانپور امروز در خصوص افزایش مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص مجموع مبتلایان تا امروز افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۰۷۶۷ نفر رسید.

جهانپورهمچنین در مورد تعداد جانباختگان کشور  گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۳۳ نفر رسید.

وی در خصوص تعداد بهبودیافتگان در کشور عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۸۸۳۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به کاهش آمار جان باختگان کشور در خصوص بیماران با وضعیت وخیم  عنوان کرد: ۲۷۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته  سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ، تا کنون ۶۱۵ هزار و ۴۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره و تاکید در خصوص  اینکه وضعیت استان خوزستان کماکان نگران کننده است  گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان، موارد فوتی نداشته ایم و در ۵ استان نیز فقط یک مورد فوتی ثبت شده است.

تعداد مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به ۱۰۹۲۸۶ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)

امروز کیانوش جهانپور تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا که در بیست و چهار ساعته گذشته شناسایی شده اند را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: به این ترتیب مجموع تعداد مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۱۰۹۲۸۶ نفر رسید.

جهانپور در خصوص تعداد جانباختگان کشور در بیست و چهار ساعته گذشته نیز عنوان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی در خصوص مجموع تعداد جانباختگان کشور بر اثر کووید۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا امروز گفت: ببر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶۸۵ نفر رسید است.

سنخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خصوص موارد بهبودی در کشور بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۸۷۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی درباره مبتلایان به ویروس کرونا که در وضعیت وخیم این بیماری قرار دارند اعلام کرد: ۲۷۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۶۰۱ هزار و ۳۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ به آمار کنونی مبتلایان اضافه شد(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور آمار کنونی مبتلایان و جانباختگان بر اثر کرونا در کشور را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص مجموع آمار کنونی مبتلایان افزود: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۷۶۰۳ نفر رسید.

جهانپوردرباره تعداد جانباختگان کشور بر اثرویروس کرونا گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت   در مورد تعداد بیماران بهبود یافته گفت: خوشبختانه تا کنون ۸۶۱۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی در خصوص بیماران با وضعیت وخیم اضافه کرد: ۲۶۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۵۸۶ هزار و ۶۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

شناسایی ١۵٢٩ بیمار جدید کرونا در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، امروز کیانوش جهانپور آمار بیمار جدید کرونا وتعداد جانباختگان بر اثر ویروس کرونا را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ١۵٢٩ نفر مورد جدید مبتلا به کووید١٩ (ویروس کرونا)در کشور شناسایی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: با افزایش این تعداد مجموع بیماران متبلا به کووید ١٩ در کشور به ۱۰۶۲۲۰نفر افزایش پیدا کرده است.

وی درخصوص تعداد جانباختگان کشور بر اثر این بیماری بیان کرد: در بیست چهار ساعت گذشت ۴٨ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان باخت اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعت رسانی وزارت بهداشت گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بر اثر ویروس کرونا به ۶۵۸۹نفر افزایش داشت است.

جهانپور در خصوص بهبودیافتگان کشور تا امروز گفت: تا کنون ٨۵٠۶۴ نفر از بیماران مبتلا به این ویروس به بهبودی دست یافت اند.

وی اظهار کرد: تاکنون از ۵٧٣ هزار ٢٢٠ نفر آزمایش تشخیص ویروس کرونا گرفت شده است.

جهانپوردرباره بیمارانی که در وضعت وخیم این بیماری قرار دارند ادامه داد: ٢۶٩۶ نفر مبتلا به کووید ١٩ وضعیت خوب و مساعده ندارند وتحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

۱۵۵۶ بیمار کرونا به آمار تعداد مبتلایان اضافه شد(جانباختگان تا امروز ۶۵۴۱ نفر)(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپورامروز درباره افزایش آمار تعداد مبتلایان  به ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: بر اساس افزایش این تعداد بر آمار تا امروز مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۴۶۹۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص آمار جانباختگان کشور بر اثر این بیماری تا امروز گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵۴۱ نفر رسید.

وی درباره تعدا بهبود یافتگان از این بیماری افزود: خوشبختانه تا کنون ۸۳ هزار و ۸۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور در خصوص بیمارانی که در وضعیت وخیم این بیماری قرار دارند بیان کرد:  اما متاسفانه ۲۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره تعداد آزمایشها و غربالگری در کشور عنوان کرد: تا کنون ۵۵۸ هزار و ۸۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع بیماریابی روز به روز در حال فعالتر شدن است و قاعدتا اگر امروز ۱۵۵۶ نفر مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است دو سوم این تعداد مربوط به موارد سرپایی و افراد در تماس نزدیک بوده است. به این معنا که موارد شناسایی شده جدید بیش از گذشته بوده و حتی افراد بدون علامت نیز امکان شناسایی و تست پیدا کردند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپوردرباره آمار جدید مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشورگفت: از دیروز تا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: به این ترتیب  و با افزایش مبتلایان در کشور مجموع بیماران کووید ۱۹ به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسید.

وی در خصوص تعداد جانباختگان در کشور بر اثر این بیماری عنوان کرد:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت با افزایش آمار جانباختگان افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۸۶ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در مورد بهبودیافتگان کشور بیان کرد: تا کنون ۸۲۷۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت:  ۲۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تا کنون ۵۴۴ هزار و ۷۰۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار افراد مبتلا به کرونا بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشور(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز در خصوص آمار افراد مبتلا به کرونا در کشور  گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با اضافه شدن این تعداد ، آمار افرار مبتلا از ۱۰۰ هزار نفر عبورکرد، به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۱۶۵۰ نفر رسید.

وی در خصوص آمار فوتی ها در کشور بر اثر ابتلا به کرونا اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۱۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت  در مورد تعداد بهبود یافتگان افزود:خوشبختانه تا کنون ۸۱۵۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: ۲۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی عنوان کرد: تا کنون ۵۳۱ هزار و ۲۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ایران در مرز ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر ،کیانوش جهانپور امروز در خصوص آخرین وضعیت مبتلا به کرونا و فوتی ناشی ازاین ویروس  در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا ،  به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۹۹۷۰ نفر رسید.

وی در مورد جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳۴۰ نفر رسید.

جهانپوردر خصوص آمار بهبود یافتگان سرار کشور گفت: خوشبختانه تا کنون ۸۰۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با توجه به افزایش آمار ابتا در مورد آمار بیمارن در وضعیت وخیم این بیماری  افزود: ۲۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین با تایید روند غربالگری در کشور اضافه کرد: تا کنون ۵۱۹ هزار و ۵۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۲۲۳بیمار جدید به مجموع مبتلایان کرونا اضافه شد(شرایط کشور عادی نیست)(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر،امروز کیانوش جهانپوردر خصوص آمار جدید مجموع مبتلایان و موارد فوتی در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان بیان کرد: با افزایش این تعداد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۸۶۴۷ نفر رسید.

وی با اشاره به کاهش تعداد فوتی ها در کشور به دلیل کرونا عنوان کرد:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۷۷ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با خشنودی از تعدا بهبودی ها اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۹۳۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۲۶۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ادامه داشتن غربالگری در کشور بیان کرد: تا کنون ۵۰۸ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار قطعی مبتلایان به کرونا ۹۷۴۲۴ نفر(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروزیکشنبه آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوتی ناشی از این ویروس را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۰۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: تاکنون ۷۸۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۹۶ هزار و ۲۷۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹/ ۶۵ فوتی ناشی از ویروس کرونا(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹)

با اضافه شدن ۶۵ فوتی ناشی از ویروس کرونا مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱۵۶ نفر رسید، ۷۷۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته اند،میتوان گفت۸۰ درصد از مبتلایان بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپورامروز درمورد آخرین وضعیت ابتلا و فوتی ناشی از ویروس کرونا در کشورگفت: از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به کاهش موارد ابتلا به این بیماری در کشورتصریح کرد: با توجه به آمار علام شده امروز ،به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶۴۴۸ نفر رسید.

وی همچنین در مورد تعداد فوتی ناشی از ویروس کرونا در کشور تا امروز گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱۵۶ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۷۷۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته اند واز بیمارستان ترخیص شده اند.

وی در مورد کاهش ابتلا و روند بهبودی بیماران عنوان کرد: به این ترتیب میتوان گفت تا کنون ۸۰ درصد از مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور اضافه کرد: ۲۷۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری و در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص آزمایش ها و غربالگری اعلام کرد: تا کنون ۴۸۴ هزار و ۵۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در۲۴ ساعت ۶۳ نفر جانباختند(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپورامروز جمعه درخصوص آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و شمار جانباختگان ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰۶ مورد ابتلای قطعی و جدید به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: با شناسایی این افراد و مثبت شدن آزمایش آنها  تاکنون ۹۵۶۴۶ مورد مبتلایان قطعی به این بیماری در کشور ثبت شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر از هموطنان مبتلا به این بیماری را از دست دادیم و با این حساب، آمار فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در کشور۶۰۹۱ نفر تا این لحظه است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفراز مبتلایان قطعی به این بیماری بهبود یافته‌اند و از این بیماری فارغ شده‌اند.

جهانپور گفت: ۲ هزار و ۸۹۹ نفر از مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی عنوان کرد: با تلاش همکاران ما در نظام آزمایشگاهی سراسر کشور، تاکنون ۴۷۵ هزار و ۲۳ مورد تست PCR کرونا انجام شده است.

مجموع جانباختگان تا امروز۶۰۲۸ نفر(جزییات آمار روزانه کرونا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز آخرین آمار مربوط به بیماران کرونا را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سنخگوی ستاد مقابل با کرونا ادامه داد:  با مثبت شدن آزمایش این تعداد از هموطنان، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۴۶۴۰ نفر رسید.

وی اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان بر اثر بیماری کرونا به ۶۰۲۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره تعداد بهبودیافتگان تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۵۱۰۳ نفر از بیماران کرونا ، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با اشاره به روند بهبودی بیمارن گفت:۲۹۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور در خصوص تعداد غربالگری و آزمایش کرونا در کشورتا امروز گفت: تا کنون ۴۶۳ هزار و ۲۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا ۹۳۶۵۷ نفر(جزییات آمار روزانه کرونا دهم اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور امروز درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: با افزایش این تعداد بیمار قطعی به ویروس کرونا تا امروز، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۳۶۵۷ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹۵۷ نفر رسید.

وی ادر خصوص بهبودیافتگان کشور بیان کرد:  خوشبختانه تاکنون ۷۳۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپوربا ابراز امیدواری در افزایش آمار بهبودی یافتگان اضافه کرد:  البته ۲۹۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: تاکنون ۴۵۳ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: از اینکه مردم با رعایت بهداشت عمومی و فردی و پرهیز از سفر و تردد غیرضروری با همکاران ما در بسیج مقابله با کرونا همکاری می‌کنند، متشکریم.

مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۹۲۵۸۴ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا نهم اردیبهشت ۱۳۹۹)

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار مبتلایان جدید به بیماری کرونا در کشور گفت:بیش از ۴۴۲ تست آزمایش کرونا در کشور انجام شده است و۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده است.

کیانوش جهانپور ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد مبتلا به بیماری کرونا در کشورمجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۲۵۸۴ نفر رسید.

وی با اشاره به فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کووید۱۹ اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸۷۷ نفر رسید.

جهانپور اضافه کرد: ۲۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تا کنون ۷۲۴۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند توضیح داد: تا کنون ۴۴۲ هزار و ۵۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: از همه مردمی که همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند، تشکر می کنیم و توصیه اکید داریم افرادی که در اماکن عمومی حضور پیدا می کنند، حتما از ماسک استفاده کنند.

موارد مثبت ابتلا به کرونا سه رقمی شد(جزییات آمار روزانه کرونا هشتم اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز در خصوص افزایش بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور گفت : از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزرات بهداشت ادامه داد: با مثبت شدن تست این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱۴۷۲ نفر رسید.

وی افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۱۰۰۰ مورد رسید وموارد مثبت روزانه کرونا در کشور، سه رقمی شد.

جهان‍‍پور در خصوص آمار مرگ و میر بر اثر کویید۱۹ در کشور بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و بر اساس این آمارمجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸۰۶ نفر رسید.

وی همچنین درباره تعداد بهبوی ها در کشور اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۰۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: ۳۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به میزان غربتالگری در کشور تصریح کرد: تا کنون ۴۳۲ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور در پایان در خصوص مرگ و میر بر اثر  مسمومیت مصرف الکل در کشور گفت: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، جان خود را از دست داده اند.

وی در خصوص عوارض ناشی از مصرف الکل در بیماران مسموم  بیان کرد: در حال حاضر ۲۲۹ نفر از این مسمومیت در بخش های عادی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU بستری هستند اما ۳۴۵۱ نفر ترخیص شده اند. ۹۵ نفر از مسمومین، نابینا و کم بینا شده و ۴۰۵ نفر نیز نیازمند خدمات دیالیز شده اند.

مبتلایان به ویروس کرونا به ۹۰۴۸۱ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا هفتم اردیبهشت ۱۳۹۹)

۱۱۵۳ نفر به مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اضافه شدند، ۳۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش پویش خبر کیانوش جهانپور در خصوص آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا امروز به ۹۰۴۸۱ نفر رسید.

وی درباره آمار مرگ ومیر بر اثر کرونا در کشور بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷۱۰ نفر رسید.

جهانپور در خصوص کاهش آمار امیدوار کننده فوتی ها اظهار کرد: عملا بعد از ۴۶ روز با عدد ۶۰ مورد مرگ و میر مواجه شدیم که اگرچه جان هر کدام از این عزیزان ارزشمند است، اما این کاهش موارد فوت ارزشمند است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۹۶۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۳۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور گفت: تا کنون ۴۲۱ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال صنوف و صنایع از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت، ادامه داد: حدود دو میلیون و ۲۷۰ هزار واحد صنفی و صنعتی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

وی گفت: بیشترین موارد ثبت نام در این سامانه مربوط به استانهای تهران، اصفهان و خراسان رضوی و از نظر فعالیت مربوط به صنایع، صنوف کوچک، محیط های اداری و مراکز تهیه مواد غذایی بوده است.

اضافه شدن ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا(جزییات آمار روزانه کرونا ششم اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر ، کیانوش جهانپور آمارجدید رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با اضافه شدن ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا ، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید.تا کنون ۴۱۰ هزار و ۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی  ضمن اشاره به  کاهش آمار فوتی بر اثر این بیماری در کشور بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶۵۰ نفر رسید.

جهانپور با اشاره به اینکه موارد بستری این بیماری در کشورکاهش یافته است ، افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۸۱۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی در خصوص تعداد بیمارانی که در وضعیت وخیم بیماری ناشی از ویروس کرونا هستند اضافه کرد: ۳۰۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور ادامه داد : اگرچه بیماری در فاز مدیریت شده قرار دارد، اما برای اینکه این روند را در روزها و هفته‌های آتی ادامه دهیم، مسلما مستلزم رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و به خصوص فاصله گذاری اجتماعی و تا حد امکان در خانه ماندن، است.

تعداد مبتلایان به کرونا تا امروز ۸۸۱۹۴ نفر(جزییات آمار روزانه کرونا پنجم اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور روز جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ آمار جدید مبتلایان و جانباختگان بر اثر کرونا را اعلام کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بر این اساس و اضافه شدن این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۸۱۹۴ نفر رسید.

جهانپور در خصوص آمار جانباختگان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵۷۴ نفر رسید.

وی افزورد: خوشبختانه از ابتدای شیوع تا کنون ۶۶۵۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص تعدا بیمارانی  که در وضعیت وخیم قرار دارند اظهار کرد: ۳۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هموطنان همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و از تردد غیر ضروری خودداری کنند گفت: تا کنون ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

شناسایی١٠٣٠مورد جدید(جزییات آمار روزانه کرونا چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور روز پنج شنبه اخرین امارمبتلایان قطعی به ویروس کرونا و جانباختگان بر اثر آن در کشور اعلام کرد؛ از دیروز تا به امروز ۴ اردیبهشت ١٣٩٩ و بر اساس معیارهایی قطعی تشخیص۱۰۳۰بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسنایی شد است و مجموع مبتلایان در کشور به ٨٧ هزار و ٢۶ نفر رسید است .

وی گفت ؛ متاسفانه در ٢۴ ساعت گذشت ٩٠ بیمار کوید١٩ جان خود را از دست داده اند و بااحتساب موارد جدید ، مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به ٨٧٠٢۶ نفر رسید .

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بیان داشت :مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۴٨١ نفر رسید است و خوشبختانه تا کنون ۶۴٨۴٣ نفر از مبلایان به بهبود یافته اند و ترخیص شده اند .

همچنین دکتر جهانپور اشاره کرد ؛ ٣٠١۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ٣٨٩هزار و ۵٠٧ ازمایش تشخیص کوید ١٩ در کشور انجام شد است

وی بیان کرد: اگرچه شاهد نزول تدریجی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا هستیم، اما قطعا باید بهداشت عمومی و فردی و لغو تردد و سفرهای غیرضروری در دستور کار باشد. نکات بهداشتی هم باید با جدیت بیشتری مورد ملاحظه و مراعات باشد تا بتوانیم این مرحله را هر روز با روند کاهشی به سمت مهار و کنترل بیماری پیش ببریم.

شناسایی ۱۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا(جزییات آمار روزانه کرونا سوم اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و جانباختگان بر اثر آن را در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ۳ اردیبهشت، بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد : بر اساس این گزارش و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به ۸۵ هزار و ۹۹۶ نفر رسید. تاکنون ۳۷۷ هزار و ۳۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شده است.

جهانپور در خصوص موارد فوتی در کشور بیان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۵۳۹۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۶۳ هزار و ۱۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۳۱۱ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

اضافه شدن۱۲۹۷ بیمار جدیدکرونا(جزییات آمار روزانه کرونا دوم اردیبهشت ۱۳۹۹)

به گزارش پویش خبر، روز ۲ اردیبهشت ۹۹ کیانوش جهانپور آمار جدید مبتلایان و جانباختگان براثر کرونا در کشور را به شرح زیر اعلام کرد: از دیروز تا امروز دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور در خصوص موارد فوت ناشی از ویروس کرونا گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵ هزار و۲۹۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
جهانپور اضافه کرد: تا امروز ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۳۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی اظهار کرد: تاکنون ۳۶۵ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بهبودیافتگان تا امروز۵۹۲۷۳(جزییات آمار روزانه کرونا اول اردیبهشت ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور شمار مبتلایان جدید به کرونا و بهبودیافتگان را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

وی گفت: بر این اساس و اضافه شدن ۱۲۹۴ بیمار جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۳۵۰۵ نفر رسید.

جهانپور در خصوص شمار جانباختگان بر اثر کرونا تا امروز افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا امروز ۵۲۰۹ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: تا امروز ۵۹۲۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی درباره بیمارانی که در وضعیت وخیم قرار دارند اظهار کرد: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

جهانپور با اشاره به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن بیان کرد: تا کنون ۳۵۳ هزار و ۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید(جزییات آمار روزانه کرونا ۳۱فروردین ۱۳۹۹)

تا ۳۱ فروردین ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند وتعداد جانباختگان کشور بر اثر کرونا به ۵۱۱۸ نفررسیده است.
به گزارش پویش خبر، کیانوش جهانپور  در خصوص آمار جدید مبتلایان به کووید۱۹ و جانباختگان کشور بر اثر کرونا اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت درباره جانباختگان کشور بر اثر این بیماری اعلام کرد: تا امروز ۵۱۱۸ از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
جهانپور در خصوص تعدادبهبود یافتگان تا به امروز اعلام کرد: تا امروز ۳۱ فروردین ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بیان کرد : تاکنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۷۳ فوتی دیگر بر اثرکرونا(جزییات آمار روزانه کرونا ۳۰فروردین ۱۳۹۹)

 کیانوش جهانپور امروز شنبه آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن را در کشور اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز یعنی ۳۰ فروردین ۹۹ بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر رسید.

وی افزود: با توجه به آمار اعلامی از مراکز درمانی تا کنون ۳۳۰ هزار و ۱۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان باختند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۵۰۳۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۵۵ هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۵۱۳ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تاکید کرد : با وجود همه تحریم ها علیه کشور و دشمنی ها به همت مردم عزیز  روند مبارزه با کرونا در کشور ادامه دارد. از مردم می خواهیم که همچنان در خانه بمانند تا به مددالهی کرونا را شکست دهیم.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۹۴۹۴ نفر رسید/۸۹ فوتی دیگر بر اثر کووید ۱۹ (جزییات آمار روزانه کرونا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹)

از جزییات آمار روزانه کرونا سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۹۴۹۴ نفر رسید.تاکنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۹۵۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

وی ادامه داد: تا امروز ۵۴ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۵۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا تا امروز ۷۷۹۹۵ نفر /جان باختن ۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ )

کیانوش جهانپور امروز از ابتلای ۱۶۰۶ نفر دیگر به کرونا خبر داد و گفت:در مجموع تا این لحظه ۷۷۹۹۵ مورد ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است.تا کنون ۳۱۰ هزار و ۳۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۵۲ هزار و ۲۲۹ نفر با بهبودی کامل و ترخیض شده اند، همچنین از افرادی که هم اکنون در بیمارستان حضور دارند، سه هزار ۵۹۴ نفر با وضع حاد و شدید مواجه هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ نفر جان خود را از دست دادند و در مجموع ۴۸۶۹ نفر از بین ما رفته اند. روند ابتلاء به کرونا در اغلب استان‌های کشور نزولی شده اما همچنان در چند استان، سیر صعودی این بیماری را شاهد هستیم که می‌تواند نگران کننده باشد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: از مردم می خواهیم با پرهیز از هر تردد غیر ضروری یاری رسان کادر بهداشتی و درمانی و ستاد ملی مدیریت کرونا باشند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم به زودی به یاری الهی خبر خوش مهار کرونا را در ایران اعلام کنیم

تا امروز ۴۷۷۷ مرگ بر اثر کرونا در کشور/ ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ (جزییات آمار روزانه کرونا ۲۷ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.تاکنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.تاکنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود:همکاران ما در سازمان غذا و دارو در تامین نیازهای بیماران خاص تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند، هرچند بی‌مهری‌هایی نیز اتفاق می‌افتد. تلاش‌های سازمان بیمه سلامت برای عدم نیاز حضور افراد جهت تمدید دفترچه‌ها و حمایت بیمه‌ای از بیماران نیز جای تشکر دارد. اقدامات الکترونیک برای کاهش تردد افراد انجام شده است. علاوه بر سازمان بیمه سلامت، همکاران ما در وزارت رفاه و تامین اجتماعی هم قول مساعد داده که این کار در تامین اجتماعی هم محقق شود تا افراد برای تمدید دفترچه‌های بیمه و سایر اقدامات بیمه‌ای نیازی به تردد نداشته باشند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:در زمینه فاصله گذاری هوشمند، تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد صنفی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده‌اند و این واحدهای صنفی به مرور می‌توانند به چرخه اقتصادی برگردند. از واحدهای صنفی دیگر که هنوز در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده‌اند هم انتظار داریم در روزهای آتی این کار را انجام بدهند تا مشکلی در بازگشت به کار نداشته باشند.

جهانپور گفت: از این‌که مردم در دو ماه گذشته صبر زیادی داشتند و در خانه‌ها مانده و از تردد غیرضروری خودداری کردند متشکریم. امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد روند کاهشی مبتلایان در کشور باشیم. تلاش همکاران ما در کنار مشارکت اجتماعی مردم، یاری رسان سلامت عمومی جامعه بوده است.از مردم می‌خواهیم همه هشدارها و توصیه‌ها را همچنان انجام بدهند و از هرگونه سفر و مراودات غیرضروری خودداری کنند.

مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا دو رقمی شد(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۶ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز در خصوص موارد ابتلا و فوتی بر اثر کرونا بیان کرد:  از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۴۸۷۷ نفر رسید.

جهانپور گفت:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.برای اولین بار در یک ماه اخیر، مرگ و میر روزانه دو رقمی شد.تا امروز ۴۶۸۳ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

وی ادامه داد: تا کنون ۴۸۱۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.۳۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۸۷ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۱۱۷ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جانباختند(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۴ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور را اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از دیروز تا ظهر امروز بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.اکنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته۱۱۷ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۴۴۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تا کنون ۴۳هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۹۳۰ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: از مردم می خواهیم همچنان در خانه بمانند تا بتوانیم بر اپیدمی کرونا در کشور غلبه کنیم و در زمان مناسب این اپیدمی را مهار کنیم.

در ۶تا۸ استان روند ابتلا به کرونا صعودی است(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۳ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۰ هزار و ۲۹ نفر رسید.تا کنون ۲۵۱ هزار و ۷۰۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴۳۵۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور ادامه داد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۴۱۹۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۳۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: روند بهبودی بیماران کووید ۱۹ در کشور چشمگیر است. روند بیماری تا این لحظه مدیریت شده است، اما نمی‌توان در مورد ابتلا به کاهش محسوس اشاره کرد. البته در برخی استان‌ها روند کاهشی مشاهده شده و در ۶ تا ۸ استان از جمله تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، فارس و خراسان رضوی روند ابتلا با شیب قبلی ادامه دارد. مراکز این استان‌ها به نوعی کلانشهرها محسوب می‌شوند و این موضوع باید در ترددها و رفت و آمدها مورد نظر قرار بگیرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: هرگونه تردد و سفر غیرضروری شهری و بین شهری نباید انجام شود و صنوفی باید برای بازگشت به چرخه اقتصادی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. بیش از ۸۰ پروتکل ابلاغی برای صنوف مختلف در سایت موجود است که رعایت آنها ضروری و قطعی بوده و اگر رعایت نشود، نقض حقوق عامه و سلامت عمومی محسوب شده و از طریق دستگاه قضایی قابل پیگیری خواهد بود.

تاکنون۴۲۳۲ نفر از بیماران جان خود را از دست داده اند(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۲ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز آخرین آمار مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.تا کنون ۲۴۲ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴۲۳۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

وی ادامه داد:خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۵۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۳۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

امروز با ۱۱۷ مورد فوتی یکی از کمترین آمارهای فوت را داشتیم(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۱فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۶۲۲۰ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴۱۱۰ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۲۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۹۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور گفت: امیدواریم بعد از توفیق نسبی که در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی یا فیزیکی حاصل شد، از روز ۲۳ فروردین، فاصله گذاری هوشمند در سراسر کشور با بازگشت تدریجی مشاغل در کشور انجام شود. با تلاش شرکت‌های دانش بنیان، غربالگری وسیعی از طریق آزمون سلولوژیک ایجاد خواهد شد. با فاصله گذاری هوشمند می‌توانیم آرام آرام از مرحله مدیریت بیماری به سمت مرحله مهار آن حرکت کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: به طور مشخصی با کاهش تعداد موارد جدید مبتلایان کرونا، مواجه هستیم و قاعدتا قسمت اعظمش این روند کاهشی را مدیون مراعات و مشارکت اجتماعی مردم و همچنین همکاران مان در نظام سلامت ذیل بسیج مبارزه کرونا هستیم.

وی بیان کرد: تعداد موارد مرگ و میر در همه روزهای اخیر روند کاهشی داشته است و امیدواریم در روزهای آتی نیز این موضوع ادامه پیدا کند. امروز با ۱۱۷ مورد فوت یکی از کمترین آمارهای فوت را داشتیم. از همه مردم برای مشارکت در بسیج مقابله با کرونا متشکریم و امیدواریم مردم با در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی به نظام سلامت و ستاد مقابله با کرونا کمک کنند.

تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید(جزییات آمار روزانه کرونا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹)

کیانوش جهانپور امروز آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن را اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

این خبر در حال تکمیل شدن است….

 پیش بینی شما در کنترل این بیماری در روزهای آینده چگونه است؟

با ما در میان بگذارید…